Photo Art

Art Photographer · Digital creator · Web Designer: Charis Psomiadis


PROJECT


WHITE BLACK




GALLERIES

Post Page Advertisement [Top]


=
Χελώνες του Κεραμεικού

  Οι αρχαίοι δρόμοι της Ιεράς Οδού και της Πειραιώς που διαπερνούσαν στο νεκροταφείο της αρχαίας Αθήνας, οι διάσημες επιτύμβιες στήλες, οι δεκάδες χελώνες που τριγυρνούν στον αρχαιολογικό χώρο και το αρχαίο υπόγειο ποτάμι Ηριδανός που εκβάλλει ως σήμερα στο σημείο είναι ο λόγος της επίσκεψης μου. 
Με την φωτογραφική μου κάμερα θέλω να φωτογραφίσω αυτό τον σημαντικό αρχαίο χώρο. 
Γρήγορα όμως συναντήθηκα με μία από τις πολλές "Χελώνες του Κεραμεικού". 
Η περπατησιά της αργή αλλά σταθερή προς το τέρμα της διαδρομής της. Σέρνετε στην γη αναζητώντας τα χορτάρια που θα τις δώσουν ενέργεια για να συνεχίσει το ταξίδι της. Διαγράφει εδώ και χρόνια μια διαδρομή  ανάμεσα στα ξακουστά ευρήματα του αρχαίου νεκροταφείου του Κεραμεικού: το ανάγλυφο του Δεξίλεω, τη στήλη της Ηγησώς, τους ανεικονικούς επιτύμβιους κιονίσκους αλλά και με τα ζωντανά στοιχεία του βιότοπου.

Ζήτησα λοιπόν από την φίλη μου, χελώνα, να μου ποζάρει για να αποθανατίσω μία στιγμή της διαδρομής της μία στιγμή της συνάντησης μας, καθώς αυτή βγάζει και ξαναβάζει το κεφάλι της στο καβούκι της.

Την ευχαρίστησα και της ζήτησα να μου χαρίσει την αντοχή της στο χρόνο, μακροζωία, καλή υγεία και προστασία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και την περιήγηση σας στο blog μου.
Thank you very much for visiting and browsing my blog.

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by PSOMIADIS WD & DM